HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

The last night

2009.07.18. 05:38 Vicuskaa

Most azt kell írnom, mint egy hónappal ezelőtt, hogy elérkezett az utolsó éjszaka, csak most nem otthon, hanem itt Amerikában. Holnap délután újra repülőre szállunk. Mindketten szívesen maradnánk még, de már nagyon hiányoznak az otthoniak.

Még azért leírom, hogy mi történt velünk. Tegnap nagyon jó volt a vacsora Krisztinél. Jó volt újra nála lenni. Jó ötlet volt egy estét együtt tölteni, mert Krisztivel alig volt alkalmunk találkozni. Nagyon finom volt a vacsora, Lujzinak is tetszett, volt sajtburger. tulajdonképpen ez egy születésnapi vacsora is volt egyben, Lujzi kapott igazi tortát is. Kriszti kutyáját is jó volt újra látni, de nagyon megváltozott ám 7 év alatt, szegény meghízott, és már elég öreg.

Ma a nap nagyrészét az állatkertben töltöttük, bár rossz időt mondtak mára, de azért a nagy esőt szerencsésen megúsztuk, mert pont a pillangóházban voltunk, amíg kinn szakadt az eső. Mikor elcsendesedett csak akkor jöttünk ki. Az állatkert egyébként nagyon jó volt, én nagyon szeretem nézni az állatokat, amúgy is. Sok olyan állattal is találkoztam, amit még azelőtt nem láttam, pl. tatu-t, láttam, nagyon aranyosak voltak. Meg nagyon tetszettek a gorillák is, szerintem ott álldogáltam a legtöbbet. Csináltam jó képeket is, majd otthon megmutatom őket.

Este pedig elmentünk egy baseball meccsre, Lacival, Melissával, Sanyival, meg Dódival. Az Indians játszott. Nagyon nagyon tetszett. Maga a stadion, a sok ember... sajnos nem nyert a csapat, nem lepődtünk meg, mondták, hogy mostanság nagyon rosszul játszanak. De akkor is egy élmény volt. Nagyon tetszett, ahogy szurkolnak az emberek, énekelnek. viccesek voltak az eladók, akik kiáltozva árulták az inni-enni valót. És volt egy fantasztikus tüzijáték a meccs végén. Ha már Amerikában van az ember akkor érdemes egy baseball meccsre elmenni. Melissa bevitt minket egy üzletbe a stadionon belül, én egy indian-os polót, Lujza pedig egy párnát választott magának. Én gyorsan át is vettem magamra a polót. Mindenkin egyébként valamilyen Indians-os ruha, sapka, táska volt. A végére meg is tanultam a szabályokat. És még az eső is elkerült minket. Kár, hogy most egy idejig nem fogok több meccsre járni. Pedig nagyon élveztem. Azthiszem nálunk még a tévében sem mutatják :((

Fekszem, mert egy kicsit megfájdult a fejem, meg késő is van. Holnap kelnünk kell időben, mert még nem pakoltunk össze. halmokban állnak itt a cuccaink, azt se tudjuk hány bőröndbe fog belefréni. Reggel jön át Marika néni, és segít nekünk a pakolásban. Aztán délután meg indulás. Remélem ugyanolyan sima utunk lesz hazafelé, mint amilyen idefelé volt. Ha tudunk aludni a repülőn, akkor pont jól fog kijönni az odőátállás, mert reggel, fogunk a nagy 8 órás gépről leszállni.

Sok-sok puszi mindenkinek, szerintem legközelebb már otthonról írok.

Évi, Lujzi

 

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr941252559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

U.Aliz 2009.07.20. 21:20:01

Szia,
megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon.
süti beállítások módosítása