HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

Sequoia Park, Kings Canyon

2009.07.09. 19:12 Vicuskaa

Sziasztok!

Ezzel a bejegyzéssel mostmár tényleg utolérem magam.

Tegnap sokáig aludtunk, mert csak délre kellett elhagyni a szállást. Sikerült a ruháinkat is kimosni a kempingben a mosodában, úgyhogy megint vannak tiszta ruháink :) Délre összepakoltunk, és elindultunk a Sequoia nemzeti parkba. Ez már ha úgy vesszük kicsit visszább van, szóval elindultunk visszafelé. A Csendes óceánhoz úgy gondoltuk, hogy nem olyan fontos kimennünk. Én szerettem volna a Golden Gate hidat látni, de az meg már nem fért bele.

A Sequoia parkban ugyanezeket a hatalmas mammutfenyőket láttuk, csak sokkal több volt belőlük. A két nemzetipark egyben van, így nem is láttam, hogy mikor értünk át a másikba. De ezek a helyek talán nem voltak annyira lélegzetelállítóak, mint a Yosemite Park. De a fák tényleg nagyon lenyűgözőek. Az egyik fa kidőlve állt az úton, és azt mondták, hogy annak a kidőlt fának a törzsében az 1800-as években kocsma, és étterem volt. El is hiszem akkora volt. Útközben fagyiztunk is, tényleg nagyon szép kis erdei út volt. Nem csináltam túl sok képet, talán nem is baj, mivel így is már kevés hely van a feltöltésre. Lehet, hogy a régebbiek közül szedek le néhány képet. Szép kis napot töltöttünk ezekben a parkokban.

A tábor felé az út, annál kalandosabb volt. Úgy terveztük, hogy egy kb. 2, és fél órányi vezetésre lévő KOA-ban fogunk kempingezni. De valahogy rossz útra kanyarodhattunk, mert nem találtuk a táborhelyet, és az út felvitt minket a hegyre a smmiföldjére. Már késő este volt, és olyan kanyargós, veszélyes utakon jártunk, hogy még Dódi is agódott. És a lényeg, hogy a benzin is kifogyóban volt. Szóval minden reményem azzal kapcsolatban, hogy végre tudok írni a blogra szertefoszlott, fenn a hegyen. Sőt komolyan elgondolkoztunk rajta, hogy ott kell tábortvernünk, ahol kifogy a benzin. Csak azért sikerült szerintem elérnünk végül a főutat, és a benzikutat, mert lefelé ment az út, és nem kellett a gázt nyomni. Izgultam tényleg, hogy fennragadunk a semmiben. De aztán sikerült elérnünk egy várost. Vacsoráztunk egy Dennys-nél, és kivettünk egy hotelszobát. Úgyhogy végül minden jóra fordult, mint a mesékben. Éjjel sokáig gépeztem, most hogy felkeltem, most is gépezek. :)

Rövidre kell zárjam az írásom, mert 11-ig le kell hagyni a szállást, és még eszünk összepakolunk, stb.

Ma Las Vegas felé vesszük az irányt, ha minden jól megy estére el is érjük.

Ha tudok írni fogok. Raktam fel képeket is: www.indafoto.hu/vicuskaa

Millió puszi mindnekinek:

 

Évi, Lujzi

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr801236912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iluska1 2009.07.10. 05:23:25

Szia!

Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni.
Évi ne törölj képet olyan szép mind, inkább törlés előtt küldd el email-ben, ha van időd és lehetőséged rá.
puszi
süti beállítások módosítása