HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

utolsó napok

2009.07.16. 04:34 Vicuskaa

Üdv Mindenkinek!

Valaki mondja meg nekem, aki ért hozzá, hogy miért van az, hogy letöröltem jónéhány kevésbé jó képet az indafoto-ról, és mégsem tudok többet feltölteni, és nem írja, hogy felszabadult volna helyem. Még egyszer megpróbálom, de lehet, hogy nem fog sikerülni. Arra is gondoltam, hogy csinálok egy új oldalt, fotóknak, de szerintem erre a pár napra már nem érdemes, úgysem fényképezünk már annyit. És ha hazaérünk mindenkinek megmutatjuk a képeket úgyis.

Azzal kezdem, hogy finom lett a rántotta, nem vallottam kudarcot, Dódi is elismerte, hoyg igazán jó volt. Délelőtt voltunk bennt, Dódi munkahelyén, megnéztük a műhelyet, hogy mit is csinálnak ott. Mi Dódi feladata a munkafolyamatban. Nagyon érdekes volt, bemutatta a kollegáit. Utánna pedig ebédelni mentünk Marika néniékhez. Csirkepörkölt volt nokedlivel, amit már annyira kívántam. Kicsit más volt, mint az otthonkészült, de nagyon-nagyon finom. Ebéd után régi képeket nézegettünk, nosztalgiáztunk, olyan képet is láttam, ahol anyukám annyi idős, mint most én. És ez nagy szó, mert nekem nincsenek is képeim róla. Olyan jó volt.

Délután hazajöttünk, amint befordultun az utcába láttuk, hogy kirakodóvásár van a szomszéd háznál. Olyan furcsa volt, nálunk ilyen nincs. Ruháktól kezdve minden ki volt pakolva a ház elé, edények, poharak...minden 1 $ volt. Vettünk néhány ruhát, reméljük ha kimossuk jó lesz, meg Lujzi vett egy Indians-os baseball labdát. Most meg megnéztük a videót, amit Dódi készített az útról, egészen jól sikerült, Dódinak akkora tévéképernyője van, mint egy fél fal, úgyhogy olyan érzés volt, mintha moziban néznénk magunkat, még pattogatott kukoricát is ettünk hozzá :D

Mint mondottam volt a maradék napjaink elég rendesen be vannak táblázva, ami nem baj, sőt...Holnapra már van jegyünk egy háromdimenziós moziba, ahol pont a Grand Canyon-ról vetítenek majd egy filmet. Elintézzük még a maradék vásárlásokat, és este pedig Krisztiéknél fog vacsorázni a család.

Holnap szerintem írok megint, ha nem érünk túl későn haza. Szerintem lesz miről...

Puszi:

Évi, Lujzi

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr71248669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása