HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

Niagara Falls

2009.06.30. 06:05 Vicuskaa

Sziasztok!

Ismet vege egy csodalatos napnak. Annyira szep es jo volt minden, csak mar hullak vagyunk. Most erkeztunk haza, mar a kocsiban hazafele elaludtam, most probalok egy kis erot gyujteni magamnak az irashoz. De nincs megallas, holnap koran reggel indulunk a nyugati turankra, mert estere mar le van foglalva nekunk a szallas.

Igazabol en nem gondoltam volna, hogy valaha eletemben eljutok megegyszer oda. Mindebre emlekeztem 7 evvel ezelottrol, es semmi nem valtozott. :) Mikor odaertunk a vizeseshez elso dolgunk volt, hogy lementunk hajoval egeszen a vizeses tovebe. Igazabol az elmenyt leirni nehez, nem is akarom elrontani azzal, hogy hosszu leirasba kezdek, milyen lenyugozo a vizeses, inkabb beszeljenek helyettem a kepek. Mikor a hajo egeszen kozel ert a viztomeghez, akkor sajnos mar nem tudtam fenykepezni, mert annyira odafujta a szel a vizet, hogy feltettem a gepet, ezert elraktam. De azert sikerult jonehany szep kepet kesziteni.

Mikor visszajottunk a hajozasbol vasaroltunk jonehany kulcstartot, es hutomagnest az ajandekboltban. Kozlekedik ott a kornyeken egy kistroli, amire felszalltunk mi is, ez visz at egyik kilatorol a masikra, egyik helyrol a masikra. Korbejartuk vele az egesz kornyeket. Delutan neztunk egy kisfilmet az ottani moziban a Niagararol. Igazabol legendakrol szolt a film tobbek kozott az elso emberekrol, akik felfedeztek. es kulonbozo erdekes sztorik voltak benne, pl. mikor egy koteltancos atment drotkotelen a vizeses felett...stb. Tetszett a film, mert kulonosebb angoltudas nelkul is elvezheto volt.

A nap melto befejezesekent pedig este a Hard Rock cafe-ban vacsoraztunk. Mindkettonknek nagyon tetszett ez a hely, en voltam mar itt legutobb, de orultem, hogy megint jottunk. Annyira jo, a falon egy tenyernyi ures hely sincs szinte. Teli van kulonbozo (rock) sztarok, enekesek szemelyes targyaival, meg lemezeivel. Nagyon sok alairt plakat fenykep. Velunk szemben Ozzy Osbourne levele viritott. Mindent lefenykepeztem, hatha majd valakit erdekel. lefotoztam Michael Jakson egyik cipojet is, most ugy is aktualis ez a dolog. Szoval nagyon szep napunk volt, faradtak vagyunk, holnap koran indulunk, ugyhogy befejezem. Nezzetek meg a kepeket: www.indafoto.hu/vicuskaa

Millio puszi otthonra, hianyoztok:

Evi, Lujzi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr141216966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása