HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

Iowa-kemping

2009.07.01. 05:37 Vicuskaa

 

Sziasztok!

Egy jó hír, még soha nem volt annyi látogatónk, mint ma. :) Összesen 21-en nézték meg ma a blogunkat :) Rekord.

Azt hittem, hogy nem fogok tudni annyit írni erről a napról, de mostmár egy csomó gondolat meegfogalmazódott bennem. Végülis 9 óra autóút után elértük a kempinget, ahol most táborozunk. Soha nem gondoltam volna, hogy a legkomfortosabb pont ebben a sátorban lesz minden. hoztunk egy lap-topot magunkal, és most a sátorból írom a blogot, végre magyar billentyűzettel. Egy frankó kis lámpa lóg a nyakamban, ez világít a billentyűre, Lujza ezen röhög 10 perce. A számítógép asztal pedig a táskám, szóval annyira jó minden :) Még arra is gonoltunk, hogy megnézünk egy filmet a pen drive-ról :p Én nem is emlékszem rá, hogy valaha sátoroztam volna, nagyon élvezem. Mikor ideértünk azzal kezdtük, hogy felállítottuk a sátrakat, majd elmentünk a kemping területén lévő medencébe fürdeni :) csak sajnos törülközőket elfelejtettünk hozni. Jóska mondta, hogy ő hozott, de csak magának, aztán rájött, hogy ő is otthonfelejtette... Vacsorára pedig mi magunk készítettünk hamburgert, mi sütöttük a husit is hozzá. Egészen finom lett, a zsemlét is megpirítottam, ahogy Imi mondta :)

Olyan szuper itt minden, nagyon sajnálom, hogy csak egy éjszakát töltünk itt, lehetne horgászni is, meg túrázni a környéken. Szép itt az este, hallani a tücskök ciripelését, és ha kinézek a sátorból, mindenhol felvillannak a szentjánosbogarak. Én szerintem még szentjánosbogarat sem láttam ezelőtt. Először azt hittem, hogy a grillből valami parázs meglobbant a füvön, aztán máshol is láttam távolabb, mire rájöttem :D És Lujzával pedig annyit nevetünk, mintha én is 5.-kes osztálykirándulásomon lennék.

Holnap reggel már megyünk is tovább, újabb 9 óra vezetés van betervezve. És akkor elérjük, Jóska ismerősét, ahol majd 2 napot fogunk tölteni, és ott már látnivalók is lesznek. Képet nem tudok, most feltölteni, annyira azért nem komfortos a lakosztály de majd igyekezni fogok.

Lujzi is akar írni, mert mindig én írok, szóval: halihó!

                                                                   Évi itt a sátrában,

                                                                   fején csüng a lámpája.

                                                                   Polifómon bogarak

                                                                   Évi agya nem túl nagy.

                                                                   Lujzi meg itt nevetget,

                                                              Mindjárt kap egy marhanagy fülest!!!

Ennyit szeretett volna, ez minden ami megfoglamazódott gyermek lelkében a mai nappal kapcsolatban :)

Kivételt képez természetesen az utolsó két sor.

Mindenkinek sok puszit, és ölelést küldünk

Iowából, a sátorból tudosítottunk:  Évi, Lujzi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr671219274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása