HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

• U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

Grand Canyon

2009.07.11. 07:39 Vicuskaa

Hi!Megint tudok nektek írni :) Mert ma este is ebben a Best Value hotelben alszunk, nagyon bevált, olcsóbbak, mint a táborhelyek, és mégsem kell a földön a sátorban aludni. Mindig van internet, és nem kell vesződni a sátorpakolással. van tető is a fejünk felett, ami jól jön mert ma…

Las Vegas folytatás

2009.07.10. 07:18 Vicuskaa

Sziasztok!Vissza is jöttünk a sétáról Las Vegasban, olyan jó volt, legszívesebben egész este császkálnék a városban. Olyan mint a filmekben, mindenhol világít a kaszinó felirat, mindegyik hotel, kaszinó próbálja az embereket minél flancosabb,…

Las Vegas

2009.07.10. 02:38 Vicuskaa

Halihóóó!!!Elértük Vegast! Már itt vagyunk a szállodánkban. Szerencsére kifogtunk egy nagyon jót, ugyannak a szállodaláncnak a tagja, mint ahol tegnap is aludtunk. És ez még a tegnapinál is olcsóbb, fantasztikus, miért nem maradunk itt egy hetet? Nem értem...Mindjárt lemegyünk…

Sequoia Park, Kings Canyon

2009.07.09. 19:12 Vicuskaa

Sziasztok!Ezzel a bejegyzéssel mostmár tényleg utolérem magam.Tegnap sokáig aludtunk, mert csak délre kellett elhagyni a szállást. Sikerült a ruháinkat is kimosni a kempingben a mosodában, úgyhogy megint vannak tiszta ruháink :) Délre összepakoltunk, és elindultunk a Sequoia…

1 komment

Salt Lake City- Yosemite Nemzeti Park

2009.07.09. 10:43 Vicuskaa

Üdv!Végre megint tudok írni, tudom, hogy sokat kell várni, de nem olyan egyszerû dolog mindig internetet összehozni. Már megint vagy három nappal vagyok adós, de le fogok írni mindent, semmi sem fog kimaradni. Megint késő van képzeljétek eltévedtünk, nem volt semmi de ezt…

5-6. nap yellowstone park

2009.07.06. 17:45 Vicuskaa

Sziasztok!Nem olyan egyszerű a kempingekből megoldani, hogy mindig jól szuperáljon az internet, és tudjak írni. Tegnap este mikor megérkeztünk Soult Lake Citibe a kempingünkbe,már nem volt senki a recepción, aki adott volna kódot az internethez, mostmár kaptunk, úhgyogy mielőtt…