HTML

Évi és Lujzi Amerikában

Családtagoknak, barátoknak, és mindazoknak akik kíváncsiak rá, hogy merre jártunk, mi minden szépet láttunk...

Friss topikok

  • U.Aliz: Szia, megkaptuk a képeslapot. Köszönjük szépen. :-) Tetszik nagyon. (2009.07.20. 21:20) The last night
  • Tösmagi Gabi: Lujzikám! Szerintem nagyon emlékezetesre sikeredett a 12. szülinapod! Majd bepótoljuk itthon is! H... (2009.07.13. 20:34) A hazafelé út kezdete
  • Iluska1: Szia! Elolvastam a beszámolókat, nagyon élveztem, minden gyönyörű, szinte el sem lehet képzelni. ... (2009.07.10. 05:23) Sequoia Park, Kings Canyon
  • S-Edina: Sziasztok! Üzenem Lujának, hogy csináltam egy tavacskát a kertbe a libáknak. :) Megkaptuk a képe... (2009.07.06. 22:17) Yellowstone Park
  • Petra :): Sziasztok! :) Nagyon irigyellek,hogy ilyen helyekre eljutottatok.Élvezzetek ki minden napot ,próbá... (2009.07.03. 22:52) Mounth Rushmore- Crazy Horse-Custer State Park

Linkblog

Archívum

Hazafelé út II.

2009.07.15. 05:50 Vicuskaa

Sziasztok!!!

Megérkeztünk ma este Clevelandba. Huh már a végére nagyon unalmas volt az út, és fárasztó. Főleg ma, nagyon sokat hajtottunk. Kb. 600 mérföldet jöttünk, az közel 1000 km.

Megint azért nem írtam, mert nem törént semmi olyan igazán említésre méltó. Tegnap befejeztem Lujzi haját, 122 tincsbe fontam be az út alatt, nagyon jól néz ki. Ez volt az unaloműzőnk a hosszú kocsikázás alatt. Ami jó volt, hogy tegnap volt a legszuperebb szállásunk. Nagyon szép volt, és ez mellett volt hatalmas úszómedence, és volt egy ping-pong asztal. Olyan sokat ping-pong-oztunk Lujzival, hogy kicsit izomlázam van. Jó volt, mert nagyjából kiegyenlítettek voltak az erősviszonyok, izgalmas meccseket játszottunk. Jólesett végre sportolni, mozogni annyi ülés után.

A mai napról, meg tényleg nem tudok mit írni, egész nap csak jöttünk. Most este beugrottunk a boltba, bevásároltunk, hogy legyen itthon ennivaló. Holnap én készítem a reggelit, rántotta lesz "Évi és Imi" -módra. Szóval lassan ugrok is be az ágyba, hogy fel tudjak kelni időben.

Az elkövetkező néhány napban, amit még itt töltünk sűrű lesz a program. Még mindenkihez el szeretnénk menni, Laciékhoz, Krisztiékhez, Marika néniékhez, meg még természetesen vásárolni. Még nagyon szeretnénk benézni egy játékboltba is. Még Dódi munkahelyére is megyünk.

Puszi nektek, hamarosan találkozunk!

Évi, Lujzi

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuskaa.blog.hu/api/trackback/id/tr131246932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása